Grandiosa!

Precis hemkommen från matchen, tyvärr slutade det olyckligt med förlust 0-1. Typiskt, så himla typiskt. =/
Nu är det bara att ta nya tag och gilla läget som är skit just nu. Sitter och glor på Ace ventura - den galopperande detektiven rider igen, haha måste säga att han är väldigt speciell. I pausen ska jag passa på att kila ut med hunden en sväng. Suck suck suck. Har även slängt i mig en pizza från grandiosas xtra allt. Riktigt god om jag får säga det själv. Biff, beanaise sås paprika (och såklart slängde jag själv på massvis med rödlök!)
Var och lämnade tillbaka filmerna samtidigt som jag var tvungen att hyra en ny, heartbreak kid har jag för mig den hette? kan inte svära på det ...

Ge mig morgon och härliga stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0