Vilken pattsvett!

Precis hemkommen från Tylösand med cykel. Eftersom jag bor i Snöstorp/brogård så känns det jävligt långt att cykla men det går faktiskt väldigt snabbt. Ibland förstår jag mig inte på Söndrumsborna som SKA åka bil dit och fyfan vad lata dom är, ush och fy fan för sånna lata människor! Använd cykeln lite oftare så kanske ni också kommer på att det är kul. För övrigt så får man en jävla pattsvett när man cyklar, tänkte bara informera er om det, så det kan vara bra att ha med sig en handduk eller helt enkelt cykla i bikini!
Tylösand idag var för övrigt bra, solen var framme hela tiden utom en gång på ca 10 minuter. Robert blev rosa och vi andra fick väl lite färg till antar jag :) (inget illa menat ;) )
Jag vill, jag vill, jag vill, men jag vågar inte? jag saknar det.

Ikväll blir det nog glid med damerna, ringde nyss en av dom och vi ska nog ut till Emmas stuga på Östra stranden och därefter kanske käka lite god mat ute i stan! Kan ju inte bli annat än bra va? =)


Matilda//- Magen den mår såhär, som den bara kan göra när jag mår såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0