Sorry chicks

Tillbaka nu igen, har haft annat att tänka på än att sitta vid datorn och nörda mig.

Fredag:

Håkan spelade och jag hann se ungefär 30 min av hans konsert men naae, har väl aldrig riktigt gillat honom (eller vad säger du Elin? ) haha, har alltid hatat honom och hans dåliga röst. menmen, det var mysigt att sitta och dricka LOKA (!) ja visst, skulle ju iväg och jobba sen, men eftersom jag har så snälla arbetskamrater fick jag istället börja vid 01.00 och då gick vi mot lilla torg och satt där ett bra tag, ja faktiskt till jag började jobba.

Lördag:

Lördagen spenderades dels till att sova, men hann ju också med att hämta brorsan vid östras eftersom han kom med bussen från Göteborg. Fick dessutom springa ner på stan tidigt och köpa en t-shirt till honom i födelsedagspresent som satt perfekt och självklart var den skit snygg! Mormor och släkten kom för att fira brorsan och jag fick kila vid 16 pga jobb till kl 22. Sedan blev det utgång, hem till Carro (som fyllde år! Grattis) Mysigt hos henne och sen stan igen!  Ganska go och dyr kväll ute!

Söndag:

Sov ganska länge denna dagen också, sen tog vi det mest lugnt och var bakfulla. ush det var inge trevligt inte. Det var ungefär vad jag gjorde den dagen. hahaha

Måndag:

Begav oss till Göteborg för att besöka Liseberg (gratis!) Och japp, i början gick det kalas och efter några karuseller som snurrade och åkte högt blev mitt sällskap en aningen yr i huvudet eller vad man ska kalla det, jag tyckte faktiskt det var ganska kul i alla fall. Var och kollade på 3D bion, som jag aldrig gjort innan och fy, den där ormen! Jag trodde den skulle äta upp mig så jag vågade faktiskt inte kolla! På kvällen blev det bio - hancock, skit rolig och bra faktiskt. På en stooor bio, ja inte blir det mer bio här i halmstads lilla pluttbio mer! Ush nej! Blev även en del honungsmarinerade revben och potatissallad med tsatsiki! =)

Har i alla fall haft en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0