Nytt!

Igår var jag ju på Väla och kom hem med lite kläder och sådant smått och gott! Så här kommer lite bilder.
Kan ju vara lite intressant att se vad som kommer på när vädret har svalnat av lite. För övrigt så blir det Fiesta på Torsdag.

acne och hm


Acne "skjorta/sak/dress" (fynd, 50 %)  & H&M skärp


gina tricot

Hög kjol - Gina Tricot (FYND! 49 kr)




Ny bikiniunderdel (fynd 49 kr!) Gina Tricot, nu letar jag för övrigt bara efter överdelen :)






Självklart har Matilda lite fantasi och kommer på att familjen ska grilla grillspett och äta potatisgratäng till det och japp det gjorde jag bra! Smakade allt annat än äckligt! Världens bästa potatisgratäng med massa grädde, lök, vitlök och ost! Hade väl även i en del potatis och sånt!
Grillspetten bestod av

♥ kött
♥ färska champinjoner
♥ charlottenlök
♥ paprika (gul,röd,grön)

Det var SKIT GOTT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

woho glömde nämna mina nya trosor och mitt nya hårband som satt på huvudet på stranden idag!

2008-07-28 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0