Ibland så tycker jag faktiskt om dig!

Mamma♥, när man knappt fått någon lön eftersom jag började på mitt jobb i juli så fick jag ju nästan ingenting nu när lönen kom. Pengarna är nästan redan slut och doh säger jag bara! Mitt nya bankomatkort vill tydligen inte heller komma snart så snart byter jag tusan bank, förbannade swedbank! Men tur att man har en snäll mamma som tycker att man ska roa sig lite så hon gav mig idag, nu för 3 minuter sen 1000 kr så att jag kan leva och ha kul som alla andra. Jag fick göra vad som helst för pengarna men helst inte supa bort dom eftersom hon ser det som en onödig grej att syssla med. haha.

Nu är min varma träning slut, tur jag inte var på den. Hade ju bättre saker för mig ;) Satt och åt på Harrys! tacktack och tack igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0