Gurka är bra för mig

Har precis suttit med mamma i soffan och klämt i mig massor av nyttigheter och lite onyttigheter, men det var gott! Massor av grönsaker tillsammans med dip! Mums säger jag bara, tillsammans med lite morden i midsommer som jag råkade somna till. Ja det var längesen jag var så här trött så att jag somnade kl 22 på kvällen. Kan det bero på att man ligger och tänker lite för mycket om nätterna och inte riktigt kan sova? Kan va så!




Har i alla fall haft mycket trevliga pratstunder här på Msn ikväll! Tack så mycket för att vissa är bättre på att prata än andra. Imorgon blir det en dag med mycket hemmapyssel, ska nog damma av mina hyllor och damsuga, noppa ögonbrynen, raka benen och eventuellt dra mig en sväng mot Lidhult om mamma ska dit sen blir det självklart Förkalas innan KRÄM där man skall träffa alla goingar igen =)

Dags att sluta agera och tänka?

Kommentarer
Postat av: Milie

Gud ja. jag förstår att du blev ledsen nu.

[email protected]

2008-07-01 @ 23:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0