Fall to pieces

Velvet Revolver - fall  to pieces

Jaha, här sitter man och väntar och såklart så hade ju hunden hällt ner äggskalet över hela mitt golv och jag skulle damsuga, heja matilda. Självklart dör damsugaren bara helt plötsligt och jaha? Då var det mitt fel att den gick sönder, men efter en stund förstod min kära mor att det inte var mitt fel, HURRA! Så den ska in på lagning eller bli utbytt och i så fall får du ha det så bra på OnOff min kärlek! Tystlåten och skön är du, rullar som en jävel.
Inte kunde jag hoppa ner i sängen heller, blev liksom aldrig av när pappa kom hem och mamma självklart skulle visa allt hon hade shoppat! Goh. Så nu kommer jag förmodligen se ut som en döende zombie inne på donken i natt.

Sitter här och är såååååååå förväntansfull över vad  du ska komma med imorgon Emelie (v) Varför får inte jag vara i Göteborg som alla andra och titta på bra band och sånt? =( Typiskt också. Hoppas det kommer in lite givmilda folk och hejar upp mig så jag blir glad! Hoh, har ju hänt förr.
Saknar det, dig, allt.

I detta kilar jag ner till jobbet strax



Woho, mysklädsel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0