Dagens workout

Idag har äntligen SOLEN hittat hit till lilla Halmstad och förhoppningsvis för att stanna i några veckor. Det hade varit skönt med varma dagar på stranden och en glass i handen. För övrigt så blev det ingen glass på stranden idag inte, nej idag delade vi på en påse chips, nyttiga som vi är. Men självklart ska den påsen snart vara borta då jag och sabbe ska på spinningpass på Nautilus, ja det var ett tag sedan jag var där! Måste verkligen ta tag i det nu.
Smögen planeras om till Augusti och självklart blir det snart Gbg med Sabbe och Liseberg!

Ett plus i kanten:
Fick i alla fall 600 kronor i lön och förväntade mig ingenting så nu blev jag glad. Nu kan jag nästan leva som en normal person igen.

JAG SAKNAR ER <3
En bild på de bästa, glömmer er aldrig

NU: SPINNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0