Ajajaj ont...

Japp gårdagen var skit kul, träffade mycket känt folk och hade allmänt skojsigt! Blev förmodligen bjuden på förfest hos den gamla damen Matilda idag. Får väl se om jag lyckas pallra mig dit. Det var nämligen så att när jag var inne på mårtensson igår så stod jag och dansade och självklart ska vi göra "kul-dansen" och jag backar lite och sätter igång, tills jag stupar på en glasbit! Ja, jag skojar inte, det var glas överallt och jag gled framlänges och landade med höften på en glasbit, ont fick jag men fortsatte dansa tills jag såg att det var blod över hela mina byxor och drog upp tröjan och såg att det var ett fett jack i höften från glasbiten. Gick ner på toan och skulle tvätta av det och fyfan, då började det flimra framför ögonen och jag hörde ingenting, vakten kom och skulle hjälpa mig upp.. då svimmade jag i trappen och han hade tydligen fått bära mig upp för trappen och sedan gett mig en och annan lavett, haha till slut så vaknade jag och undrade var jag var.. jag hade drömt, det kom jag ihåg. Höll på att svimma igen så fick åka upp till akuten, men där pallar ju ingen jävel att sitta och vänta i flera timmar för att få sy lite, så jag ringde pappa så han kom och hämtade oss, mig sandra och christoffer (TACK!) var nyss nera och fick lägga om såret som skulle sytts sa hon och dessutom sa hon att det kunde ta flera månader innan det hade läkt ihop, hurra! inget bad för mig inte :(
Fiesta ikväll i alla fall.. =)


Är det en tävling så vet jag inte längre om jag vill ställa upp. Det känns som om jag gör självmål och förlorar ändå. Det känns som om du har valt nu


Kommentarer
Postat av: Frida

confused.. är allt detta en dröm? eller är det ingen dröm?:P

2008-07-31 @ 12:43:19
URL: http://frriiidaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det var ingen dröm, drömde när jag svimmade

2008-07-31 @ 15:56:08
URL: http://matttilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0