På bussen...

Nixpix blev ingen hemtripp med Linus och hans kompis, men nog en dag på stan.
Gårdagens kväll var väl inte direkt som vi förväntat oss, visst var han ju trevlig och så men ack så underlig. Vad gäller mig så kommer jag ju inte åka och hälsa på honom fler gånger, tror nog att sabbe håller med ganska hårt.
Idag vaknade vi, satt och väntade på honom och sedan tog vi spårvagnen ner till stan och träffade linus. Galet SKÖN kille som jobbar på Peak Performance affären. Blev nästan lite förälskad i honom när han hjälpt oss (linus) i ca 20 min :P
Har fått med mig ännu ett par stövlar hem (mina älskade gamla bruna!! om ni kommer ihåg dom)! tredje paret stövlar på en vecka... ojoj..

nu åkte vi precis förbi ikea, så på god väg hem! VI ses hemma, i dimman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0