Jultvättat

Tjipp o hej

Dagen började med att mamma ringde och väckte mig. Huh, godmorgon klockan är 12... oj! Hoppade ur sängen och ringde upp henne 10 min senare för att be henne hämta mig så jag kunde tvätta allt inför åre eftersom jag inte fått tillräckligt med tid här. Slängde ner (all!) tvätt, och då vill jag påstå att den tvätthögen inte var liten! Har tvättat allt idag, kom precis hem då jag tömt den sista maskinen, pust. 5 Maskiner hann jag på en dag. Bra jobbat!
Jag och brorsan har suttit hemma hos mamma o snackat, druckit kaffe o glott på tv hela dagen. Haha det finns ganska mycket att snacka om när man inte ses så ofta faktiskt. Drog en sväng till eurostop, sen körde jag o jocke o hämtade pizza (än en dag. hmm?) Nu får det vara slutätit med pizza fanimej.

Nu ska jag in o anmäla mig på pliktverket, folk kan ju inte fortsätta behandla tjejer som de gör i lumpen! NU måste jag dit!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0