Grattis Isabell!

Grattis på 18 års-dagen gumman och tack för en härlig förfest här igår.
Ikväll ska de fira hemma i Lidhult och sedan kila vidare till Ljungby, men kände inte för det idag. Hoppas ni får det så roligt (spec du Issa!)

Gårdagen var speciell, vi gav våra presenter till issa vilka utnyttjades väldigt bra. Bånge-röret är livsfarligt att dricka ur. För det första så är det galet kul och för det andra så blir man galet full! Nejnej, det går ju bara inte. Men hade väl en bra kväll har jag för mig, har ju klart en del minnesluckor har jag kommit fram till men.,..
Vaknade upp idag av att mobilen ringde "robban". Han säger: "Hej vi är på väg till dig nu, vi plockar upp dig om 30 min så åker vi till Danmark o köper sprit" Oh GOD! Upp ur sängen på med kläder och iväg, men fetekul har jag haft faktiskt. Fyllt på mitt spritförråd till Åre nu. 4 flaskor ska med i resväskan, som sagt.. något ska man väl fylla väskan med?




Bara för att jag inte minns denna bilden. Leo och jag! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D:D:D

jag har smidit planer

men dem säger jag inte nuuuuu



SIDA VID SIIIIIIIDAAAAAAA

2008-12-15 @ 21:21:31
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0