Det var den julen det...

catshing sa det och så hade man lite mer pengar ! härligt med julklappar må jag säga.
Egentligen skulle man kunna säga att man bara byter pengar. Jag köper saker till folket o de ger tillbaka pengarna, fast som tur är gick jag rejält plus detta året. =)

Nu har jag letat som fan efter mitt pannband som en viss Sabina Jönsson har lånat! Nu får hon fan komma hem o leta upp det för jag är galet jävla arg. Dessutom gör det inte bättre av det jag fick veta igår om skit EMIL! Hoppas för gudarnas skull att jag slipper se den människan mer ! Har nog inte träffat någon värre än det jävla svinet! Ush, om du läser, HÖR ALDRIG MER AV DIG! Tur det finns människor som prioriterar sanningen före lögnen!

Imorgon bär det av till Åre i alla fall, ska bli sjukt kul att komma iväg :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0