Arbetslös!

Japp så här kul är det att bli varslad, inte kul alls faktiskt. Nu har man inget jobb och måste söka. Det är tur att jag har lön fram till 25 e januari i alla fall vilket känns lite skönt i alla fall.
Imorgon blir det väl bara till att gå runt i olika affärer och söka jobb.

Helgen har varit kanon! Spenderat största tiden i lidhult, festat och haft det gött. Även varit hos Alex en hel del .
I fredags stämplade jag ut för sista gången och det kändes skönt! Därefter körde jag och issa till lager 157. Där inhandlade jag en del saker som: nya stövlar (kanon snygga!) ett par nya snowboardbyxor också skit snygga, samt ett par trosor och ett par levis jeans som endast kostade 150 kr! :O Riktiga fynd. Därefter åkte vi hit till stan, fixade lite, drog inom alex gustafsson och chillade där lite innan vi körde vidare till lidhult för bira fram till 02.30 på natten i många samtal om den gamla tiden. Lördagen bestod av bad med öl och fest! Häärligt, vaknade upp i morse av att jag sov med typ 5 killar och alex snarkade som en gris, tog på mig skorna och kilade hem till issa och sov vidare! Hyrde film o käkade pizza med alex innan jag drog hem och kollade AA med sabbe. Fet najs helg! Tack alla som bidrog med sitt goda och trötta humör ;)














Rökte vattenpipa för första gången, haha så gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0