What if God smoked cannabis?

Precis hemkommen från Hbk matchen som spelades på Örjansvall mot Djurgården. Tyvärr förlorade hbk med 1-2. Typiskt. Altså på tal om hbk och deras jävla klack, haha vad är det för en klack? De skulle hellre få skjuta mig än att jag ställde mig i den klacken! Ushushush. Så otroligt pinsamma och kör sånger som man liksom bara "ÖÖÖ, vad menar dom med det?" haha, kom på något bättre eller lägg ner skiten vettja! Idag var iallafall djurgårdens klack tysta, har nog aldrig varit med om maken, de höll sig nog hemma i sthlm och glodde på matchen på tv förmodligen. Däremot så var Jimmy Bolö och skrek i Dif-klacken (naaww! ) haah, ljug i för sig, han skrek inte, men där var han! =)

 



♥ Stövlar - Bianco (förra året!)
♥ Jeans - Fornarina
♥ T-shirt - JC
♥ Jeans skjorta - Acne
♥ Sjal - H&M
♥ Väska - Åhlèns


Nu blir det nog lite tv sen sova för imorgon börjar mitt nya liv. Jobba, jobba, jobba och åter jobba!
HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0