VINST igår för kattsingen!

Igår spelade vi match, jag glömde att skriva det innan, vi vann med 2-0. Och då kom jag också att tänka på hur kul det var på alla skolträningar, fast då menar jag inte alla, för vissa var verkligen pina och pest medan det fanns träningar som var helt galet kul (som när vi bara spelade innan loven! ) Och när Lasse kom och bjöd på julmust och pepparkakor! Det var en härlig tid som man numera aldrig kommer få uppleva. Undra sa flundra om man kommer klara sig? Här kommer en bild på mig från sista träningen i skolan, här på "fotbollsaerobic" eller något sånt! (Bornhager får också vara med på ett hörn, dessutom är han i otakt, haha loser!!)



 

Kommentarer
Postat av: Emma

eller så är du i otakt hahahaha ;)

2008-08-07 @ 20:43:53
Postat av: frida

vi får aldrig mer sitta i cafeterian med hela klassen o bara va cp o sjuka o galna igen...

vi får aldrig mer sitta på en lektion med henke, sven eller någon igen.. JAG SAKNAR DETTA, faktiskt väldigt ledsamt att veta att man aldrig mer få göra något sånt igen... :(

2008-08-09 @ 21:39:34
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0