Vilken kväll!

Hade en otroligt najs kväll, mkt firande och förfesten var mer än bara bra med alla killar och saker som man aldrig träffat förr. jag menar, asperofolk är ju inte helt fel! Även om årsgången inte var samma som min men något äldre, jag menar det var nästan deras förtjänst att vi kom in, inte sant Malin? Armen om en och sen kila in, nervöst och skönt.

Stockholmare som tror att man är 23 år är väl inte heller helt fel, sköna som fan och bjuder på dricka, babbla på och sen hej och hå nu ska vi gå, dansa dansa och sen hade jag en sju helvetes jävla kväll med massa dans och sånt.
Tack än en gång Alex för sovplatsen, du är fan bäst! Idag behövde jag komma hem, du vet att jag finns här och jag vet var du är! =) gold to you.<3

Tack för ett av de bästa utefesterna någonsin! =)


att slösa tid på att berätta nehedu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0