Tisdag på g

Imorgon är det tisdag och även tisdagar finns det massvis med saker att stå i. Måste gå till Assist och skriva in mig och se om man kan få något jobb. Sedan ska jag träna på nautilus med Sabbe var det tänkt och sedan även åka till Falkenberg med Frida och kolla på när deras Herrar lirar match om nu Fagerkrantz(?) vill bjuda oss på inträdet för annars vill jag inte betala! Jag betalar inte på HBKs a-lags matcher och då vill jag verkligen inte betala när det är Superettan som ska spela :) Så dä så! Hade nästan varit lite kul att titta på Falkenberg, var längesen och dom är väldigt duktiga.

Nu återstår sista timmen av Narnia sen blir det sängdags för lilla Matilda! Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Milie

Åh jisses jag visste att du skulle vara på det gumman.!haha. kakor e ju våran grej, jag bakar du äter xD Du vad sägs som att gå på stan imon. för jag hade oxå tänkt att skriva in mig på assist :) och jag måste fixa lite annat imon med. :D Ring mig, ser du inte detta hör jag av mig när jag vaknat! :) puss puss love

2008-08-19 @ 01:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0