Tips!

Gör det hela lite roligare när du och din familj har bytt ytterdörr vet ja! Det gjorde min pappa idag åt mig, såå glad blev jag! Vi har precis bytt ytterdörr och behövde en nyckel till, så pappa begav sig till Eurostop till en kille där som gör nycklar på några minuter bara. Och gissa vad jag fick för en nyckel? Ja inte var det vilken som helst utan en nyckel med fotbollar på! Tyckte det var lite fyndigt! :) Blir lite lättare att hitta den bland de andra, lite roligare att se på och dessutom mycket roligare att öppna dörren! Något att rekomendera alltså! Fanns med massa olika alternativ, tex katter, Homer i Simpsons, dödskallar och mycket mer! Men jag gillar min fotbollsnyckel, tack pappa! Så här ser den ut, dock mycket sopig kvalitét eftersom mobilen fick assistera idag!




Erkänn härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0