Tänk om man dör då?

Ibland tänker jag, om man helt plötsligt skulle vara med om en bilolycka och dö precis som Robert var med om. Vad skulle folk tänka? Folk som man kanske inte var bästa kompis med, folk som stod en nära och folk som man bara önskar man inte hade träffat. Vad hade dom tänkt? Skulle de varit snällare? skulle de bett mig dra åt helvete innan jag körde in i älgen och dog, vad skulle de ha gjort innan den dagen? Förmodligen skulle många velat göra saker annorlunda.
Hur stor kan risken vara att man dör om man kör 120 km på en 70 väg? Den måste ändå vara relativt stor, sladd, älgar, rådjur, vattenplaning och allt vad det heter. 8 mil om dagen i 14 dagar i den farten, haha risken finns ju faktiskt att jag dör, precis som Robert.. Hoppas du har det bra där uppe, tänker på dig ofta, även om jag inte kände dig särskillt väl.

Om man inte gillar någon kan man inte heller vara avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: kakan

Gumman <3 så får du ju inte tänka :S

älska dig <33

2008-08-03 @ 19:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0