saknar

Satt o kollade igenom min gamla bilddagbok outofthesystem och haha vilka roliga bilder! :) Så tokigt gamla! Gå gärna in och titta om ni vill ha del av vi gjorde för några år sedan! 
http://outofthesystem.bilddagboken.se/p/main.html

Jag hittade i alla fall en bild på vår stuga som vi hade i Åre, jag och grabbarna grus - robban, kalle, jimmy, jacke, erik, fidde, august. En härlig vecka i de svenska fjällen, ja det hade inte varit fel i år igen det säger jag ju! Snacket går ju och nu kan man ju bara hoppas. För råd lär jag ju ha i alla fall.




Så galet fin, så galet bra, så jävla bäst! Vill tillbaka... jag Älskar mina killkompisar! veckan i åre är oförglömlig, det är det bästa minnet jag har. Samt
- Pistvakten som lurade oss fel
- Alla taxiresor
- Bussresan efter after skin på bygget när jag var full kl 17, haha
- Jackes snack om brudar & sista natten hände.. ingenting xD
- Att ta en spring cider i backen efter kl 12.00
- Robbans toalettbesök i backen, ca 30 min.?
- Kalles vurpor!
- Fidde & Erik skulle köpa pastasås, kommer hem med brunsås- och beanise pulver ! xD
- Bygget och det andra stället
- Robban första kvällen till vakten "Så nu är jag nykter igen" från full som fan..
- Qvista meee!
- Fest med ljungbykillarna
- Jackes vurpa i skogen, haha
- Upp i backen kl 9 varje morgon, full än...


- Jag saknar vintern, jag saknar sånt som vi gjorde där, jag saknar ER!
Godnatt & jag är inte arg, tack för telefonsamtalet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0