Så, här kommer de!

Vågade helt enkelt inte lägga upp bilderna på kläderna för jag trodde internet skulle cp:a som vanligt så nu skriver jag ett nytt inlägg :) Här är alltså fynden som jag har skakat fram de senaste dagarna ! 


sjal!    stjärnskorna!


t-shirt monki      Fornarina fynd


armband! stackars kille!


mina två ljus-hängare? haha


♥ Sjal - Cubus (29 kr!)
♥ Stjärnskorna! - H&M (98 kr!)
♥ T-shirt - Monki (skulle kostat 50 kr på rea men fick den gratis! haha)
♥ Jeans - fornarina (NK) 600 kr (halva priset!)
♥ Brunt armband - H&M (killavd)
♥ Ljuslyktor (2st) - Indiska (ÄLSKAR!) 25 kr/st!

Tror det var det hela, har säkert glömt lite också! =)
Vi funderar på att dra till Borås, gå ut på trädgårn och festa loss lite! Utelivet som är där är ju helt klart bäst. Dessutom tjejer, har jag fixat sovplats om vi behöver! Niclas mer än gärna ställde upp på att låta oss komma och bo där! =) Hade ju nästan varit lite trevligt! Vi får se när den trippen blir av, men snart antar jag ! För nu är vi på g med roadtrip! Tydligen ska han komma ner och hälsa på också någon helg, så då får vi ju dra hit alla grabbar från Lidhult så dom får träffa honom igen! För det var ett sjuhelvetes gäng det =)

I feel good dodododo! Natti natt, upp tidigt!


Kommentarer
Postat av: Milie

får inte jag vara med?

2008-08-12 @ 00:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0