Så är du nästan i himlen...

Haha härlig dag på jobbet och Mathias måste ju tycka att jag har helt galen musiksmak, fast haha kan inte påstå att de andra har särkillt bra musiksmak på Reken heller =) Hela dagen har det spelats massa meduza och snusklåtar, jag säger då det! haha, men en aningen kul har det varit! Imorgon är det onsdag och halva veckan avklarad, faktum är att jag nog skulle kunna jobba där som fast anställd! Dagarna går så otroligt snabbt och man har så kul arbetskamrater även om jag helt klart är den som är Klenast! Gud vad dom skrattar åt mig ibland killarna! Men måla däck, det är jag en höjdare på nu, även om Mathias också var snabb idag! Mycket kul folk som har kommit tillbaka nu och jag känner bara för att vara kvar där! Svart keps, svarta hål, härlig stil.. issa vet du vem jag menar? tääänk =)
Jag säger som Niclas sa häromdan: Matilda du är dum i huvudet, du är på tok för snäll... som vanligt =)

Haha här är låten som ni bara måste lyssna på! Jag och Peter skrattade så vi höll på att dö! dra skinnet....

http://www.youtube.com/watch?v=ePNi3CSBBJg&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0