Ny bok!

I Ullared fick jag en bok till av Sophie Kinsella eftersom jag ansåg att den jag läste innan "En shoppaholics bekännelser"  var jätte bra så ville jag läsa denna också! Den här heter Mina hemligheter och så här står det på baksidan av boken:

Emma är som vilken tjej som helst. Hon har några få små hemligheter.
Hemligheter som....

....hennes mamma inte får veta om:
1. Jag miste min oskuld tillsammans med Danny Nussbaum i gästrummet, medan min mamma och pappa satt nere i vardagsrummet och tittade på Ben Hur.

.... hennes pojkvän inte får veta om:
2. Jag väger 59 kilo. Inte 52, som min pokvän Conner tror.
3. Jag har alltid tyckt att Conner är lite lik Ken. Kin i Barbie och Ken alltså.

.... hennes kollegor inte får veta om:
4. När min kollega Artemis retar gallfeber på mig vattnar jag hennes krukväxt med apelsinjuice. (det blir nästan varje dag).
5. Det var jag som hade sönder kopiatorn den där gången. Och faktiskt alla de andra gångerna också.

.... hon inte delar med någon i hela världen:
6. Stringtrosor gör ont.
7. Jag förfalskade mitt mattebetyg för att förbättra mitt CV.
8. Jag har ingen aning om vad bokstäverna i NATO står för. Eller vad NATO är....


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa boken, jag har 348 sidor framför mig! Men lite middag blir det ju också ikväll. Jag gillar detta livet. Hoppas ni får så kul i Lidhult ikväll mina damer och herrar! =) Själv ska jag tjäna lite cash.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0