Mot SIBA!

Pust, vad skönt väder vi har här idag i Halmstad! =) Precis hemkommen från Eurostop och maten smakade bara skit gott, blev mycket nöjd precis som vanligt när jag äter där. Nu ska jag och pappa ner och skälla lite på Siba personalen eller ja vad vi nu ska göra, min fjärris till dvdn funkar ju inte! Doh, jävla skit philips ska väl ändå vara bra grejer?
Fick ett ljus, en sjal och ett jätte fint armband av mamma innan, kommer bilder senare idag!





Matilda//- Jag vet inte om jag vågar ringa, haha jag känner ju inte dig ens.

Kommentarer
Postat av: Hannabanana

Så sjukt snygg du är i håret vännen=D

2008-08-18 @ 18:23:40
Postat av: Anonym

Gissa vems förtjänst det är då :D:D

2008-08-18 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0