Mediterranean

Ny parfym, som lukar MUMMA!

Jävla skit rent ut sagt!
Självklart när man äntligen fixat allt med banken och ska gå och ta ut pengar i stan så fungerar det i alla fall inte! Vad är det som är feeeel?! Blir snart tokig på det här jävla kortproblemet, jag menar.. hur svårt kan det vara att få ett nytt bankkort som fungerar? Nä, men tydligen ska det ta sisådär 1 månad och än fungerar det ju inte så jag undrar hur länge jag ska behöva vänta egentligen!
Självklart så finns inte stövlarna i stan så nu måste jag bege mig mot någon större stad, frågan är bara vilken och med vem? Har ju pratat om Liseberg med innan mina biljetter går ut. Haha jag vet ju en som vill följa med, men vet inte om jag vågar åka med dig, men filmis blir det ikväll antar jag! För han ska tydligen "passa en hund". Måste nog hoppa in i duschen nu så jag hinner fixa mig lite.

Jobbet var kul och påhittig var jag idag, haha tycker det är så kul när Lasse kallar Magnus för Fjällräven så jag börjar as garva varje dag. Han måste tro att jag går på någonting eller nåt! Men kul har vi =) haha. Imorgon ska i alla fall jag och fjällräven till Ljungby på hälsokontroll med Assist. Och dessutom ska jag skriva upp mig på festen på punch nästa helg med assist. Robban, Danne, Jimmy och Mathias skulle också dit och då kan jag ju bara inte banga! Hoppas hon kommer ihåg mina byxor med knäskydd imorgon också, hade varit bra att ha ett par egna som inte tillhör kalmar.

NU HAR JAG SAGT UPP MIG PÅ MC DONALD´S! =)=)=)=)=)=)


Kommentarer
Postat av: frida

du vill tydligen inte åka med mig :((

2008-08-26 @ 22:20:31
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0