Match på g!

Skepp ohoj!
Vaknade i morse mitt en en dröm haha. Det var om en snygg kille som hade kidnappat mig och mina kompiar, fast sen precis innan jag vaknade kom han på att vi hade skickat ett brev till grannen där det stod att vi var kidnappade så nu tänkte han döda oss alla, sen vaknade jag! haha! Jag ville bara drömma vidare, för jag nästan visste fortsättningen! I alla fall så blev jag skit sur bara för att jag var tvungen att gå upp och åka till jobbet och inte fick drömma vidare om denna snyggingen! En aningen blond och den där sköööna stilen ! haha, me like. I varje fall var det galet jobbigt att köra bil så var ju tvungen att prata med någon, så jag ringde upp "någon" som han för tillfället får heta och jag tackar för samtalet, haha annars hade jag nog somnat tusen gånger i bilen! Tack till dig Någon! =)
Ska snart iväg och sparka boll som farmor säger, kulkul var längesen jag spelade en match, känns nästan som om att jag kanske ska glömma hur man gör? Hoppas inte så är fallet idag! Väskan är packad och piké tröjan är på! Redo för  samling men först ska jag smälla i mig en banan och dricka lite vatten!
Idag har jag och Peter "youtubat" jätte mkt! Haha jag diggar verkligen honom, hur skön som helst och as coola tatueringar! Han skulle också visa mig hur man laddar hem med nerladdningsprogram eftersom alla andra vägrar! (Nämner inte Dennis och Johan för dom har försökt!) Men tyvärr så var sidan spärrad, sånt som händer på Kalmar. Det anses väl inte särskillt nödvändigt o ha ett sånt program på jobbet, haha! Synd där peter!

NU - fotbollsmatch 19.00 Sannarp (a-plan, tror jag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej älskling. fy för att må såhär :(

jag hoppas på jobb imorgon. måste..

även! du kan väl ringa mig efter att du sett detta

vi håller på att smida lite planer inför

slottsskogen på lördag :D en liten roadtrip

så att säga, sen tillbaka för fest osv..

mer info när du väl ringer :)

2008-08-05 @ 19:18:46
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0