Lika som bär? de borde de vara! =)

Tycker ni de är lika? Det är ju faktiskt samma person :) Galet snygg är han på ena bilden och jävligt grym skådis på andra! Mycket imponerande faktiskt!
Glömde ju säga att jag serverade Ljungberg igår! Altså, fyfan han måste ha världens skönaste röst " Hej Matilda,.. jag vill ha.." och jag kunde inte sluta le, löjlig som jag är! :) Galet jävla snygg, tror bestämt att han ska få tillbringa lite tid som bakgrundsbild på min dator nu! Han hänger ju redan på insidan av garderoben med "MÅÅÅÅL" från 06? Menmen, kom även in en till liten sötnos som böjde sig över disken och gud tänkte jag, han tänker pussa mig! =O Men nej, haha inte det. Han la bara in lite fint "gud vilka underbara ögon du har", vad svarar man på det då? Tack ska du ha sa jag :P






   


Visste ni att Ljungberg äter stor pommes med majonäs och mellan chokladmilkshake! :) Det vet jag nu.

Kommentarer
Postat av: bettan

LJUNGBERG?! din lyckosate.. ;O en gång höll jag på att krocka med honom på åhlens.. haha, jag va chockad och stum i minst en halvtimme efteråt.:D haha.

2008-08-24 @ 19:12:15
URL: http://emmagillberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, kul grej.. och jag saknar dig mattis.

2008-08-24 @ 19:45:30
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0