Knas internet

Tydligen så blev det ngn krångel i morse med mitt internet och bloggen, men aja det är väl fixat och löst nu.
Kvällen ska spenderas med en bra människa som jag tycker mycket om!
Fick bilderna från studenten idag och boken och allt det där, FYFAN VAD JAG KOMMER SAKNA ER SPI05B!



I love you all!


Var hemma hos Andy häromdagen och gissa vad som hängde på hans vägg, en tavla med gänget från Österrike! Gud, sakna asså.. Jag johan andy ante andré philip alex, det var vi och massa bergstoppar i bakgrunden! En sån tid vill jag uppleva igen, då var allting bäst i hela världen, nu är det bara sunk sommar som har gått åt helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

glömde neger calle! han var också med :D:D

2008-08-01 @ 18:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0