Innerst inne

Egentligen skulle jag nog kunna gifta mig med dig, eller nej kanske inte.. men ibland så! Man ska inte hålla på att höras av för då blir det bara värre.
Professorn är nu ett minne blott på min mobil, nu för tiden heter han Emil Unnaryd (gbg lät lite väl fint) för så smart är du ju faktiskt inte! ;)
Har varit en ganska omtumlande sommar, men också jävligt bra emellanåt. Jag gillade maten jätte mycket och har kommit fram till att jag ska gifta mig med en kock! hhaha, så man kan bli lite tjock.

NIxpix, ingenting blir bättre av att ligga och gråta, ska eventuellt göra mig en tripp.. det bästa är att göra någonting så att man slipper tänka, det är nog det bästa sättet!

(Hur kan man låta så glad och att man inte bryr sig när man skriver på bloggen när man egentligen ligger hemma och gråter som fan? Det är nog allt lite lurigt det här med datorer. )





Bara för att ja börjar gråta så fort jag ser den....
En av de bästa dagarna i mitt liv.

Nu ska jag sluta att gråta om jag nu lyckas någon gång, sen ska jag upp och är frukost, Matilda special mackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0