Hur många par kan man ha?

Jag är en riktig skomänniska, jag älskar skor av alla dess former och sandaler och allt vad det heter. Jag har över 50 par av olika sorter och jag tror faktiskt att jag skulle kunna ha ännu fler. Jag beställde de där svarta sandalerna jag visade tidigare men nu har jag hittat ett par ännu snyggare! MEN, jag ska inte köpa dom! Men erkänn att dom är lite snygga ändå!
Bättre att vara vänner och kanske kunna umgås än att inte kunna höras av alls. Bra Matilda, det lutar åt rätt håll. Helt galet singel är nog ganska kul att vara ändå, kanske..inte.. men det kan ju bli! =) Kollat jätte mycket på kompisars bilder som har skit kul med varandra och inga killar närvarande. Haha, man får väl mysa med tjejkompisar desto mer! Jag kanske ska bli nunna?






Monki- VILL HA!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Man kan ha 40 par!

2008-08-03 @ 18:21:35
URL: http://junitjejen.se
Postat av: F

hur snygga som helst!!! =)

2008-08-03 @ 18:32:21
URL: http://fridaalindqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0