Häääälj!

Äntligen helg, det vill säga: Inget jobb, inget bilande, inget gå och lägga sig tidigt eller något sånt. Fan vad skönt! Imorgon blir det kräftskiva med lite folk, bland annat Emelie, Issa, damerna från Halmstad, Gäddis och Anton med tror jag... sen blir det väl en del killar från Unnaryd och det där hållet med har jag hört =) Funderar på om jag ska åka och glo på lidhult när de spelar fotboll nu idag i Slöinge, men vet inte om jag orkar det trots tjat. Fick bilsällskap idag med, glad Matilda. Adrian var snäll och åkte med mig så jag slapp köra ensam, hoh! Kan va lite jobbigt tidigt på morgonen och när man kör hem, men det löste vi bra!
Är lite sugen på att spendera pengar, men har ingen aning på vad för något. En bra film kanske? Eller nya kläder, det är alltid roligt =) Fast är väldigt sugen på killväskan på h&m, haha! Alla tycker den e galet snygg och jag vill ha den när jag ska åka iväg över helgen till kompisar så man vet att man får plats med allt ! Den är en "helg-väska" och skit snygg.

Du gör alla andra så jävla mycket bättre när du håller på så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0