Göteborg & Ljungbydagarna

Goddagens bloggen!

Veckan som gick bestod mestadels av jobb jobb jobb och åter lite jobb. Men det är cash och aldrig fel att ha sen. I veckan får det bli att söka jobb för just nu är jag arbetslös, gud som det låter! Hemskt. Bäst att jag tar mig i kragen och springer runt och lämnar mitt CV nu! Annars blir det ingen lägenhet och sånt skojsigt som jag har planerat och det vore väl tråkigt.
I fredags efter jobbet körde jag mig och Emil till Göteborg till hans lägenhet och slängde in alla hans grejer och jag kan säga att det var inte lite saker han hade med sig! Hoh, men efter 3 gångers springande från bilen till lägenheten var allt innanför dörren och man kunde äntligen pusta ut i svetten som man lyckats få. Vi handlade mat (kalas kul med "klick" saken på ICA!) Måste skaffa ett sånt kort så jag också kan göra så! haha. Vi lagade pizza som blev jätte god (som vanligt när man lagar mat med honom!) Sedan kollade vi på step up 2 och åt chips med dip som frukost eftersom vi somnade ifrån filmen på kvällen. Blev en promenad ner till avenyn för att hämta hem hans skrangliga cykel som stod där och sedan begav jag mig nästan mot Ljungby och Ljungbydagarna!

Så gårdagen spenderades i Ljungby med mycket känt folk. Tyvärr fick jag migrän/jävla huvudvärk & illamående så till en början var det ganska segt nere på stan men efter 2 alvedon och lite vatten var jag inte lika seg. Begav oss hem runt ett halv två tiden i natt och så småningom kom även de andra fyllona hem och skrek! Jag som inte kommit in i huset här hemma innan vi åkte hade varken någon sovsäck eller kudde, men tänk vad man kan hitta i Biggans lägenhet om inte en kudde och ett täcke (TACK!) Så gott sov jag och inte det minsta kallt även om det var närmare minusgrader där på natten. Åkte hem i morse runt 9 tiden och det var skönt, gick och la mig när jag kom hem och sov till 12. Sedan har jag bara ätit mat, kladdkaka och tittat på OS. Nu håller jag på att ladda hem Batman 2 =)=) Tack för hjälpen Emil! ♥



 




Skulle behöva lite hjälp med min bloggfärg. Vill ha vitt där man skriver? How do I fix that? skepp o hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0