Gosedjur!

Är det okej att fortfarande ha sängen full av gosedjur fastän att man är 19 år gammal? Jag har för tillfället inte ett enda gosedjur i min säng men jag längtar efter ett djur faktiskt. Ett riktigt gosigt ett, ett lejon! Jag tycker Lejon är så speciella och fina och luuuurviga! Dom är helt enkelt att de är bäst! Så när lönen kommer, eller om det nu blir Ullared imorgon så ska jag baskemej köpa mig ett lejon som ska finnas i min säng resten av mitt liv! :) Men det är viktigt att det är lurvigt och mysigt så att man kan ha det och mysa med :)

Vad sägs om att jag ska till Furet ikväll och glo fotbollen? ;) (Om jag vågar! =) )  Sverigematcher får man bara glo med bra folk, en bra kille och en kul kille :P





söööööööööööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0