Första dagen av mitt nya liv som rik.

Idag har jag varit uppe redan vid 05.40, visst låter det helt orimligt när det gäller mig? Men var hur pigg som helst när pappa kom in och väckte mig vilket kändes väldigt konstigt. Åt 3 huvudvärkstabletter och vips så mådda man prima. Blev en sen natt pga att jag hade en trevlig konversation på msn, haha och Frida hade nog också ganska kul åt mig när jag skulle fixa min webcam hela tiden =) Jaha, jobbat idag och man kan nästan säga att jag är 1000 kr rikare efter denna dagen eftersom det är typ vad jag tjänar varje dag! Woho, nu ska jag leta lägenhet för fulla muggar de närmsta! Har en hel flyttlåda med flytta hemifrån saker, det tycker jag är jätte mycket, haha. Nu när man har fått lönen idag funderar jag över om jag ska unna mig ett par nya converse? vad tycker ni? Och nu vill jag faktiskt att ni skriver! På tok för dåliga på det!






Okej att vitt är en sommarfärg, men jag tycker dessa funkar jämt! =) Ska jag?

Matilda//- Träning

Kommentarer
Postat av: frida

do it do it

2008-08-25 @ 19:36:25
URL: http://frriiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0