Ett sista

Innan jag går och lägger mig nu ska jag verkligen rengöra mitt ansikte! Var kommer alla finnar ifrån egentligen? Jag förstår inte. Jag tycker att jag duschar och tvättar ansiktet i princip hela tiden. Jag använder nivea young både vattnet och gélen men ändå så kommer de där små rackarna! Faktum är att man är alltid väldigt skitig i ansiktet. När jag har användt gèlen så tar man vattnet på en bomullspad och jisses, den blir jätte smutsig ändå! Fy så äckligt egentligen. Dessutom har jag kommit på att jag ska börja smörja in kroppen. Tror ni att man blir mjukare då? Kanske som en liten babystjärt! Hade ju varit najs, så nu har jag letat fram min body butter från Body shop med doft av Mango och jag älskar den verkligen! Känns så härligt att bädda ner sig när man luktar fräscht!





Natti natti allihopa nu är det dags att sova! Så kan alla som är ute nu sluta att  ringa hela tiden! Trycker bara upptaget ändå men det är jobbigt att försöka sova när det ringer konstant! =) Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0