Det är över nu

Fan. satt och skrev massa här så hänger sig datorn och jag orkar självfallet inte med att skriva om allt igen. Blir en kort resumé. Mår dåligt, japp dåligt dåligt. Inte för att jag var ute igår utan för att idag var det nog sista gången. Sista kramen, sista pussen och sista hejdå. Kommer sakna dig som fan och jag tror aldrig att tårarna tar slut, men snart hoppas jag på så att jag kan gå ut bland folk utan rödsprängda ögon.
Om jag hade fått bestämma hade det inte varit sista gången, men varför umgås? Då blir det bara mycket värre för mig och det kommer jag inte klara av.




Bara för att jag börjar gråta så fort jag ser den.
En av de bästa dagarna i mitt liv.

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig, dom är över nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0