Dagens!

Tjolavippen!

Nu har jag ca en timme kvar på filmen Narnia Prins Caspian och jag måste säga att den är väldigt bra och just därför måste jag spara den sista timmen tills efter träningen så att jag har någonting att göra. Som sagt var så fick jag lite saker idag av mamma så här kommer lite bilder! Dessutom köpte vi ju varsin bakelse och smällde i oss när vi kom hem och jag tillsammans med chips och dip med filmen! (ajaj matilda, det är måndag!)



Sjal - H&M (NY!)
Jeansskjorta - Acne
Skärp - H&M
Jeans - True Religion
Klocka - Ur & Penn


  

Bakelse från Östras, Jordgubbsmums :)



Armband från OCK - Rearearea då får man passa på, visst mamma?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0