Biorulle ikväll

Japp för en timme sedan fick jag ett sms, pappa hade snackat med måleriets chefen Zolt angående om jag kunde få jobba några veckor till, men han ville att jag skulle bli inhyrd och jobba där hela hösten och kanske ännu längre :) Så nu har man jobb till 99 % säkert, för imorgon ska jag till Assist och skriva in mig =) WOOO grattis till mig!
Så något måste jag ju fira med så jag och mitt sällskap ska gå på bio ikväll, Batman för fasiken :) Sedan så sa ju mamma att jaha, sista veckan du är ledig, då borde vi åka till ullared på torsdag och JAA hujedamej vad glad man kan bli på en och samma dag. Imorgon ska jag också säga upp mig på skitdonken! ha, nu kan ni anställa någon annan stackars sate som ska gå där i några månader innan han/hon dör! :)





bra dag, mycket bra dag! :)

Oxen 21/4-21/5

En trevlig tisdag som bjuder på väldigt lyckat vardagsliv och kanske lite mera udda nöjen dessutom.

Trevlig (ja minst sagt!)
Lyckat vardagsliv (ja, man har ju fått jobb! så min vardag blir ju bra nu)
udda nöjen (bio! JA)
TOK STÄMMER JU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0