Utgång & söndriga stövlar

Japp en helt underbar dag, gick precis på stan i bara min kofta! Och det är inte ens långa armar på den! TJOHO! En lite mindre rolig sak var att jag skulle hämta ut mina älskade stövlar idag eftersom jag lämnade in dom hos skomarkarn, men NEEEEEEEj det gick inte att laga dom.. Får se om man kan gå i dom ändå annars blir det väl tippen med mina inte ens gamla stövlar :( noooo!
Ikväll blir det middag hos Anna och sedan ska vi till Underbar! =) Fick vip av emmas killes kompis så nu blir det billigt och då kan jag faktiskt tänka mig att gå ! Men vad ska man ha på sig? Nääää... säg det!

måste rekommendera nya skoaffären som öppnade idag, sjuuuukt fina skor där och ta 2 betala för 1 par fram till Söndag!

Matilda/- Mina stövlar :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0