Söndag som..

Varit helt okej, vaknade upp med 3 goa snarkandes människor på mitt golv (madrass) Gott :)
Gårdagen var som förväntat väldigt bra! Mycket trevligt folk och många roliga skratt fick man, inte minst av kära Leo.
Började med att Sara & Isabell anlände till mig, första ölen knäcktes och vi fixade i ordning oss, efter det körde pappa oss till angelica där vi satt och chillade till lite musik tills när hanna kom och erbjöd sig att skjutsa oss till Martin Peyron, tack ska du ha! Där var det livat, många igenkända ansikten. Mycket trevligt och säger som issa, herregud vilken fin lägenhet han har!
Därefter berger vi oss in till stan vid runt 00 skulle jag tro, blev en sväng och liten stund på bm, sedan donken och därefter taxi hem!

Tack för en härlig kväll! :)


Idag vaknade man 10, för att orka spela match vid kl 3 utanför ljungby, slutade 2-2 efter mycket tur och bra domslut för motståndarna ush säger jag bara. HELA bollen ska faktiskt vara inne om det ska vara mål!
Äntligen hemma och nu ska jag bara ta det lugnt.

Matilda/- God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0