Soligt !

Äntligen varmt igen! Man blir ju hur glad som helst av detta fina vädret, tjoho! Nästan så glad så jag borde ta bilen ner till ica och köpa mig något gott, men kan inte komma på vad. Ska vara ensam från kl 18 ikväll och hmm då kan man ju behöva något gott ! Förslag? Jordgubbar är ju inte helt fel faktiskt! Mums =)
Träningen i morse gick väl hyffsat, satte en fin jädrans boll med vänster rätt i bortre krysset! najs asså, synd du missade den henke! hoh!
Sabbe ringde nyss och frågade om jag inte ville följa med till Mårtensson ikväll, men dumma jag ska ju passa hunden eftersom han blir helt galen på kvällen om han är själv. Får väl sitta här i min ensamhet och mysa!
Känns som om det blir en fullspäckad helg, mja.. som vanligt. Imorgon är det träning, lördag match och kanske söndag också, får se hur det blir. Träna träna träna och mamma jobbar på med min balklänning och jag känner på mig att jag kommer bli HUR nöjd som helst!

Bara så att alla vet så tror jag faktiskt att jag ställer mina stövlar på hyllan för detta året, känns så vårigt/somrigt nu så nu får det faktiskt vara nog med dystra mörka stövlar! Fram med tygskorna och solbrillorna! =)

image98          image99

Matilda/- Svara pappa, imon kommer han hem! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0