Sofies mode

Innan vi åkte till matchen puttrade vi såklart inom ica och handlade godis då emma upptäckte att just det (briljant, smart och storögd var hon) sofies mode kom ut idag och jag tycker den tidningen är ganska skoj och lusläsa! Bara kika igenom, läser den inte särskillt noga, tittar mest på bilder och får lite inspiration.  Idag till exempel hittade jag lite kul om att jeansjackan kommer i år igen (hoho, för det har man ju inte märkt) så man kanske skulle ta och köpa sig en. Lite lagom sliten ska den vara, inte för ljus och inte för mörk, ja absolut inte jätte mörk! Fy vad gräsligt.
Dom hade ju massa tips om var man kunde köpa jeansjackor nu :) Så väl glotta igenom tidningen igen nu innan jag somnar. Dessutom behöver jag ett rosa nagellack, bello hade ett jätte knallrosa från Åhléns på sig i Fredags måste jag bara berätta om :) Behöver lite nya färger och rosa passar perfekt nu till sommaren!
Nu ska jag nana efter lite smsande, ska ju upp tidigt imorgon =/ Slutar dock 11.20 =) Wihooo! Sola sola sola.


image152
hade dock tänkt mig något billigare!



Matilda/- Godnatten sa katten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0