Sjalgalen

Dagen har varit bra, började med fotboll vid kl 8 på morgonen och då upptäckte jag och maria vilken träningsvärk vi fått efter gårdagens träning på gräs, ja herregud orkade nästan inte springa!
Skönt att vi har gått på gräs nu i alla fall, för imorgon blir det gräsmatch och likaså på söndag!
För övrigt har jag inte gjort ett jota idag heller, stekt lite fiskpinnar eftersom att skolmaten är direkt vidrig, tycker de flesta, dvs alla utom (frida) som verkar gilla allting och som alltid gnäller på mig att jag alltid tycker allt är äckligt, men vadå, hur gott är det med pulversoppa med lite potatis i? nej fyfan!
Har dock gjort pyttelite nytta för mig själv, nämligen plockat upp alla de miljontals kläder som alltid hamnar på mitt golv efter en dag. Tjipp, nu är det rent o snyggt !
Funderar skarpt på att dra och simma ikväll, men frågan är om jag verkligen orkar? Tränar ju i princip 2 ggr/dag nu för tiden så man kanske bara skulle ta och vara ledig idag! Det behöver man ju faktiskt ibland.
Vart tog solen vägen som tittade fram häromdagen? KOM TILLBAKA!

Vill Vill ha den här sjalen, men har dock inte sett den någonstans utan bara på internet och eftersom det tar typ 1 ½ månad att få den så skiter jag faktiskt i att beställa den. Vill ha den till min nya beigha jacka, hade varit najs!


image69

Matilda/- Ge mig sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0