Simmar lugnt!

Precis kommit hem från träningen, gud vilken skoj träning även fast alla mina skott flög åt Kina!
Asså vi tränar ju skott i skolan, det är faktiskt det enda vi har gjort i flera månader och jag känner att jag har blivit mycket sämre... borde jag sluta gå på skottträningarna?
Cyklade också, fy tusan asså snacka om motvind! Bra för magmusklerna och benen!
Nu ska jag hoppa in i duschen efter jag tittat klart på den allsvenska matchen på tv.
Imorgon blir det till att gå till skolan i tid, bussen halv 9 och sedan efter skolan ska jag och emma och simma på nautilus, måste fasen använda det där kortet lite mer känner jag och simma är helt rätt för mig.
På kvällen bär det av till Anna för middag och lite kalasande, senare ska de till Underbar och självklart har jag inte bestämt mig för om jag ska gå eller inte. Är faktiskt inte så sugen, just det JAG är inte sugen... inte likt mig.
Match på söndag mot Kungsbacka och sedan ledig på måndag TJOHO långhelg!

Matilda/- Godnatt mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0