Nu har jag hittat den!

Min bikini är funnen, på omslaget till veckorevyn, kostar knappt någonting och är skit snygg om jag får säga det själv, lite tråkigare är väl att hela stan kommer ha den, eller ja hela sverige! Är så trött på min billabong bikini som jag köpte för 2 år sedan när jag fyllde år så nu får det baskemej bli något nytt och blå/vit randigt har jag alltid gillat! Idag skulle jag ha pluggat, går dock inte så bra pga att jag har sån förbaskad huvudvärk (som alltid, dagen innan jag ska skriva prov) vet inte vad det är med mig men mamma och pappa har gett sig fanken på att det är vätskebrist, eftersom jag tränar i princip varje dag och dricker ca 1 glas vatten per dag så är det kanske inte så konstigt, huh! Måste börja dricka vatten så jag och mamma var ute och gick 1 h nyss sen körde vi till Ica och köpte ramlösa blåbär (älskar den!) Smaka den om du inte gjort det! Köpte bubbelvatten eftersom jag tycker det är så tråkigt och äckligt att dricka vanligt kranvatten blä! Sov även en sväng innan, men nu måste jag plugga lite.. ush huvudet pallar inte så mkt, så det lär väl gå skit på provet antar jag, hurra!
För övrigt, funderar på en sista minuten med båten :) Hon har cash och mamma sa att jag kunde få lite av resan i Studentpresent eller födelsedagspresent men ändå få något mer, hmm mkt lockande =) Bli brun till balen och studenten är ju inte heeeelt fel, right? ;)
Nu ska jag titta på lyxfällan, pluggandet får ske ngn annan tid haha!

image167
denna ska jag köpa!


Matilda/- Ramlösa blåbär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0