Kulturdag

Japp, idag har vi haft kulturdag på skolan och detta året var det en hel del från klassen som kom till skillnad från förra året då det endast hade kommit 3 st från vår klass, haha!
Har väl varit en helt okej dag, men två saker var verkligen jätte roligt! Först när vi åkte till Blue thai, jag emma och lägga för att käka ute i solen, gud så skönt att sitta ute i solen och äta gott gott så där satt vi i ca 1 h. Efter det åkte vi tillbaka till skolan för att sitta ute en stund till innan självaste dansen var, det var ju det enda man ville se i princip och jag måste säga: GUD VAR SJÖSTRÖMS TJEJ OCH HENNES KOMPIS VAR DUKTIGA! Imponerad så det stänker om det! Helt klart de som var bäst! Henke var ju sisådär rolig under hela dagen eftersom det var kulturdag och tyckte att Sjöström var lite elak som inte hade med sig några blommor till sin tjej! Goare Henke får man leta efter ;) Blev nog en o annan bild på paret tror jag.
Nu har jag legat ute 1 h och nä druckit lite vatten, haha! Nu vetti kattsen vad man ska hitta på..
Och gabbe, tack för tipset ang byxorna... får nog allt testa dom och se, men annars har jag ju fått förslag på åhléns city=)

Matilda/- Sommar, sommar och sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0