Igår

Gårdagen var lite spännande och rolig. Började med skola, 3 lektioner sedan in till stan. Köpte mig en ny grå tröja för ovanlighetens skull, haha inte. Och så hittade jag med hjälp av sabbe ett armband på gina med en söööt elefant (älskar elefanter) som jag bara var tvungen att köpa (såklart). Efter detta blev det en god fika ute i solen på espresso house med sabbe och även elin tittade förbi :)På kvällen begav jag mig i sällskap med de andra tjejerna i klassen hem till bornhager för så kallad klassfest, jo det är sant mitt i veckan och alla blev kalas dragna och det hände väl ett och annat kan man säga. Inga är oss lika, SPI05B!

image125

blir så sur när allt man skrivit försvinner och så skriver man om det men blääää asså! då försvinner det igen!
tandläkaren här kommer jag, jag och min sprit till andedräkt!

Matilda/- peace and love med issa o sabbe i år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0