Fylletaxi

Jaha, än en gång ska man vara med om det. Gud så trött jag blir.. All text bara försvinner jädrans BLOGGJÄVEL rent ut sagt! Som vanligt så orkar man ju inte skriva om allt så man tar en liten sammanfattning och allt blir mycket tråkigare och mindre intressant. Idag har jag varit och tränat fotboll med laget som vanligt. Det var kul men mina skott fastnade ju inte direkt i målet, nej fy vilken dålig skärpa idag! Skärpning matilda, dock var inläggen mycket bra tyckte stefan! GOTT.Efter träningen var det bara till att bege sig hemåt eftersom jag lovat att köra mamma o pappa på födelsedagsmiddag till Lindas mamma som fyllde år! Grattis till henne! :)Under tiden har jag tittat på Flood, en film som är värd att se, ganska bra faktiskt enligt mig.Imorgon kör jag till kornhult/hishult för att spela match, jovesst sista träningsmatchen för b-laget och blir kanske match med a-laget på söndag med, jag fick avgöra själv sa stefan.

Häromdagen var det fint väder, ute och gick med hunden var jag och tog lite mysiga pics, änjojj!

 


Matilda/- KOM HIT SOLEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0