Får inte missa!

Attans bananer, kom precis på att jag missade Prison Break igår SKIT också rent ut sagt! Har följt varje avsnitt och nu helt plöstligt blir jag helt galet dålig på att komma ihåg viktiga saker, som tex prison break tiden då. Förmodligen för att jag var och tittade på Hbk igår, dom förlorade mot MFF, haha skånska är verkligen inte min grej, det tillhör inte svenskan... man fattar ju inte vad det är dom står och skriker borta på bortarläktaren.
Ikväll ska jag i alla fall inte göra samma misstag och missa ett till viktigt program som jag (tro det eller ej!) missade förra veckan, Nämligen mitt favoritprogram Desperate Housewives :) Nu när vi äntligen har 5an också så ska jag baskemej inte missa fler avsnitt.
Idag innan despan ska jag och Emma åka och titta på Alet- Simlångsdalen precis som alla andra verkar det som. I detta vädret kan man ju bara inte sitta inne och glo hela dagen. Man kanske till och med skulle ta sig en glass innan matchen =)

image147

Matilda/ - Det pirrar när jag tänker på dig

Kommentarer
Postat av: Dennis

"lägga" den killen måste vara grym, undrar om någon känner han?? :P wiiihooooo!

2008-04-22 @ 17:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0